Van Elst naar Herkenbosch - Reisverslag uit Elst, Nederland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu Van Elst naar Herkenbosch - Reisverslag uit Elst, Nederland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu

Van Elst naar Herkenbosch

Blijf op de hoogte en volg Fam. Harmes

02 Mei 2016 | Nederland, Elst

We starten bij de Pont over de Nederrijn waar onze kinderen Marieke en Lennart ons naar toe gebracht hebben. Het is zonnig maar koud weer. We moesten al een bidon achterlaten. Hij paste niet. Het was een prachtige tocht langs de Wáa,l de Ooypolder en een stukje Duitsland. In Nijmegen een nieuwe bidon gekocht, dus dat was ook weer opgelost. We overnachtten bij gezellige mensen in Milheeze. De volgende ochtend vertrokken we met een strak blauwe lucht. In de loop van de dag werd het lekker warm. Ook nu weer een prachtige tocht. Wel een stevig briesje tegen langs de Maas. Na
84 km. kwamen we aan in Herkenbosch. Onze overnachting is een garage omgebouwd tot zomerhuisje. Prima , alles wat we nodig hebben is er. Morgen gaan we Duitsland in.

• 03 Mei 2016 - 10:09

Cees Both:

dat gaat goed piet. doe onze buren maar de hartelijke groeten. de weersverwachting is zo te zien prima om te fietsen.

Prettige fietstocht.

groeten van Cees Both

• 04 Mei 2016 - 12:51

Emiel Tabbers:

Hallo Piet,
    Inmiddels heb ik de link van jullie reisverslag doorgezonden aan de ex-collegae van wie ik een e-mailadres heb.
    Nog veel plezier toegewenst samen met Rinie op deze mooie fietstocht.
    Met vriendelijke groet,
    Marion en Emiel Tabbers