Van Schwabsberg naar Hochstad - Reisverslag uit Dillingen an der Donau, Duitsland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu Van Schwabsberg naar Hochstad - Reisverslag uit Dillingen an der Donau, Duitsland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu

Van Schwabsberg naar Hochstad

Blijf op de hoogte en volg Fam. Harmes

12 Mei 2016 | Duitsland, Dillingen an der Donau

Na het ontbijt snel onze fietsen bepakt en vertrokken. We pikken de route in het dal beneden op en rijden over goede fietspaden het dal van de Donau in Het landschap is afwisselend bossen en weidevelden. We genieten van de stilte en de mooie natuur . In Laucheim slaan we wat in voor de lunch.Daarna volgt een leuke klim van 2km 7%. In een rustig tempo komen we boven. De lucht wordt steeds donkerder en niet veel later komt de plensbui. Zoals de hoteleigenaresse 's morgens al zei:er is geen slecht weer alleen slechte kleren. Gelukkig hebben wij goede regenkleding. Als we alles aan hebben gaan we snel door. Het is nu afdalen richting Donau. Het schiet lekker op. Als we in Billngen aangekomen zijn, vliegt de ketting van Piet eraf. Hij ligt er ook zo weer op. Helaas begint het weer te regenen. We hebben een hotel in Hochstädt geboekt. Dit blijkt nog 8 km. van Dillingen te liggen. Door de regen fietsen we er langs de Donau naar toe. Daar aangekomen weer het bekende ritueel. Fiets afladen ( 3 keer lopen voor dat alles op de kamer is), douchen etc. Vandaag 74 km gefietst en totaal zijn we over de 900 heen. Morgen richting Augsburg.

• 13 Mei 2016 - 20:57

Marieke:

Hoi pap en mam,

Eindelijk jullie verslagen kunnen lezen. Wat leuk om te lezen dat jullue zo genieten van al het moois dat jullie momenteel meemaken. Heel veel plezier nog. Doe voorzichtig.

Dikke kus van ons allemaal