Van Avio naar Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu Van Avio naar Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu

Van Avio naar Verona

Blijf op de hoogte en volg Fam. Harmes

23 Mei 2016 | Italië, Verona

Het zou vanmiddag pas gaan regenen maar bij vertrek begint het al maar na een lunch in het dorp gescoord te hebben blijven we de buien aardig voor. We rijden jawel langs de Adige over een goed fietspad. We krijgen wat met omleidingen te maken maar komen steeds op de goede route terug. We rijden dan links dan rechts langs de Adige via fietsbruggen. We naderen het punt dat wij de Alpen vaarwel gaan zeggen met een adembenemende klim van ruim 1km. tot 10%. Boven een prachtig uitzicht op het dal met steile afdaling met veel bochten. We rijden langs Rivoli en volgen een kanaal dat we tot Verona blijven volgen. Bij een voorstad van Verona begint het heftig te onweren met een enorme hoosbui waar we. niet goed voor kunnen schuilen. Na een half uur rijden we door om weer een beetje op temperatuur te komen. De zon begint te schijnen als we Verona binnen rijden en we drogen snel op. Na veel zoeken vinden we ons onderdak, een mooi appartement waar we ook morgen nog blijven om Verona te bekijken!

• 24 Mei 2016 - 00:10

Cees Both:

Piet Ik volg jullie nog steeds en ik geniet van de leuke verhaaltje. Knap werk wat jullie doen! Ben straks benieuwd naar de foto's

Verder lekker afzien en uiteraard heerlijk genieten.

groeten van Cees Both

• 24 Mei 2016 - 19:02

Martien:

Prachtige stad, Verona! Ik hoop dat jullie er ook zo van genieten. Ik fiets de laatste dagen weer mee in mijn herinneringen. Vanaf Landeck zijn jullie weer op bekend terrein. Leuk dat jullie regelmatig even een berichtje posten.

• 24 Mei 2016 - 19:54

Marieke :

Hoi pap en mam,

Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie fietsavonturen. Veel plezier in Verona!! Geniet nog even van jullie mooie toch.

Liefs Danny, Marieke en kids

• 24 Mei 2016 - 21:58

Peter Van Steijn:

Ik geniet van jullie verhalen, what can I say .....