Van Schwabenheim naar Lorsch - Reisverslag uit Lorsch, Duitsland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu Van Schwabenheim naar Lorsch - Reisverslag uit Lorsch, Duitsland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu

Van Schwabenheim naar Lorsch

Blijf op de hoogte en volg Fam. Harmes

07 Mei 2016 | Duitsland, Lorsch

Na het ontbijt op de fiets gestapt op weg naar NiederOlm. Het is warm vergeleken met de dagen ervoor en al gauw rijden we in onze T shirts. Dan nog snel wat spullen voor de lunch gekocht en op weg naar jawel de Rijn. Na enige tijd het binnenland in met veel akkers en koolzaadvelden. We snijden zo een bocht van de Rijn af maar worden wel getrakteerd op een hellinkje van 10%. We dalen vervolgens af naar de Rijn die we oversteken met de Pont. En dan wordt het landschap wat afwisselender. We rijden over dijken afgewisseld met parken en stukken bos. We scoren nog koffie met lekker gebak en lunchen 2 uur later op een speelveld bij een manege. We vervolgen onze weg , doen nog wat boodschappen voor het avondeten en ontmoeten een ander stel Romegangers waar we kort mee praten. We rijden dan naar Lorsch waar wij onderdak in een (gedeeld) vakantie huisje hebben geregeld. Na de dagelijkse rituelen (kleding wassen,douchen) zelf weer eens eten klaar kunnen maken, gegeten en na wat gepraat en gedronken te hebben met andere gasten op onze kamer onderdak geregeld voor de volgende dag. Dan nog alles zo veel mogelijk inpakken voor de volgende dag een wijntje ter afsluiting en dan naar bed.

• 08 Mei 2016 - 23:45

Anne:

Fijn om te horen dat jullie ook geluk hebben met het mooie weer. Was het lopen die 10%????? Nog veel plezier samen en een veilige reis. Groetjes