De eerste etappes... - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu De eerste etappes... - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu

De eerste etappes...

Blijf op de hoogte en volg Fam. Harmes

27 April 2016 | Nederland, Leiderdorp

We zijn Piet en Rinie en gaan naar Rome fietsen volgens de route van Hans Reitsma. De route start in Amsterdam en loopt via Duitsland, Oostenrijk naar Rome in Italië . In het najaar 2015 fietsten wij de eerste etappes als proef. De opgedane ervaring dat het fietsen elke opvolgende dag beter ging, geeft vertrouwen.
We vertrekken op 1 mei en vliegen 13juni vanuit Rometerug naar Nederland. De verdere berichtjes zullen geschreven worden als wij ergens overnachten waar internet beschikbaar is.

• 29 April 2016 - 12:59

Martien:

Heel veel succes en plezier! Het weer wordt alleen maar mooier de komende tijd en hopelijk wordt het ook snel wat warmer. Maar jullie gaan naar het zuiden, dus dat komt vast goed. Ik ga jullie volgen. Zeker tot 31 mei. Daarna ben ik zelf afhankelijk van of ik wel of geen internet heb. Ik hoop dat jullie er net zo van gaan genieten als ik twee jaar geleden :-)

• 01 Mei 2016 - 18:38

Cees Both:

Beste Piet is wens je een schitterende tocht zonder narigheid. Met veel mooi weer en een stralende lach. ik ben benieuwd naar je ervaringen. ik zal je volgen. hartelijke groeten Cees Both

• 02 Mei 2016 - 17:08

Richard:

Heel veel succes met deze prachtige fietstocht!

• 03 Mei 2016 - 06:44

Marijke:

Geniet van jullie mooie fietstocht!

• 04 Mei 2016 - 12:43

Emiel Tabbers:

Beste Piet en Rinie,
    Geniet zoveel mogelijk van deze prachtige tocht en neem tussendoor voldoende rust om van de omgeving te genieten.
    Met vriendelijke groet,
    Emiel Tabbers

• 23 Mei 2016 - 09:09

Cobie Kruit:

Heel veel plezier met deze mooie tocht , genieten jullie er maar lekker van .
    Hoop dat jullie mooi weer hebben onderweg.
    Groetjes Cobie