Van Esheim naar Oedheim - Reisverslag uit Oedheim, Duitsland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu Van Esheim naar Oedheim - Reisverslag uit Oedheim, Duitsland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu

Van Esheim naar Oedheim

Door: Rinie

Blijf op de hoogte en volg Fam. Harmes

09 Mei 2016 | Duitsland, Oedheim

Na een nacht lekker geslapen te hebben vertrekken we op ons gemak. We hebben vandaag niet zo'n lang stuk te gaan. Het viel niet mee om een slaapplek te vinden in de plaatsen op het volgende traject. We fietsen nog steeds langs de Neckar. Gelukkig is het een stuk rustiger dan gisteren en hebben we maar een klein stukje hobbel pad. Onderweg nog wat ingeslagen voor de lunch en natuurlijk een stop bij de bakker voor Kaffee und Kuchen. De calorieën trappen we er hopelijk weer van af. Onderweg is de weg langs de Neckar gestremd en moeten we een stuk omrijden. Hierbij moeten we ook nog flink klimmen. Gelukkig komt daarna meestal een afdaling. Verderop zijn ze ook aan de weg aan het werk en volgt weer een omleiding. Zo komen we wel aan onze kilometers. Bij Bad Wimpfen verlaten we de Neckar en fietsen verder langs de Kocher. Om 4 uur komen we bij ons overnachtingsadres. Het ziet er weer prima uit. Een hele etage van het huis bestaat uit gastenkamers en er is een complete keuken. We kunnen weer zelf koken. Van de 9 dagen die wij nu fietsen hebben we 5 keer kunnen koken. Toch wel lekker. Elke dag uit eten is ook niet alles. Aangekomen weer hetzelfde ritueel douchen, kleren wassen en dan een biertje. We hebben zelfs een balkon,dus de was is snel droog. Onderdak voor de volgende twee dagen is gelukkig snel geregeld. De weersvoorspellingen zijn niet zo best . We zullen zien hoe leuk we het blijven vinden zonder het lekkere weer.

• 09 Mei 2016 - 21:17

Piet En Lea:

Leuk jullie fietstocht te volgens op deze manier.
    De eerste fietsweek zit er alweer ruim op, weer zat aardig mee he, dat was wel boffen.
    Nog veel mooie en veilige km's.
    Groeten Piet en Lea