Van Oedheim naar Gieslingen - Reisverslag uit Gieslenberg, Duitsland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu Van Oedheim naar Gieslingen - Reisverslag uit Gieslenberg, Duitsland van Fam. Harmes - WaarBenJij.nu

Van Oedheim naar Gieslingen

Blijf op de hoogte en volg Fam. Harmes

11 Mei 2016 | Duitsland, Gieslenberg

We worden door Sonja van bett und bike uitgezwaaid. De zon doet nog een poging door te komen maar in het eerste dorpje waar wij koffie drinken begint het te regenen. We rijden in een plensbui verder overigens over een prachtig verhard pad langs een bos. Na ruim anderhalf uur wordt het wat droger en rijden we door het slingerende asfaltpad door het dal. van de Kocher. Als het praktisch droog is lunchen we in een klein dorpje en gaan weer verder Het begint weer te regenen maar na een uurtje is het weer droog We doen inkopen voor het avondeten deten en rijden door weer de regen in. We passeren het hoogste verkeersviaduct van Duitsland dat over de rivier de Kocher gaat een imposant gezicht. We komen daarna in het dorp waar we overnachten. Na een fikse klim naar boven staan we voor de vakantiewoning
Gevestigd in een oud schoolgebouw. Het regent nog steeds en we brengen onze spullen snel naar binnen Daarna de dagelijkse rituelen een hapje eten onze volgende overnachting g regelen en daarna moe maar voldaan naar bed.

• 11 Mei 2016 - 23:44

Cees Both:

bedankt voor je verhaaltje en je weet het na regen komt...